Menu
Szukaj
Koszyk
Dostawa

1. Dostawę towarów realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Termin realizacji zamówienia oraz koszt wysyłki określony jest przy każdym produkcie. Na termin realizacji zamówienia składa się czas na przygotowanie / kompletację zamówienia przez Sprzedającego oraz czas dostawy towaru przez Przewoźnika. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.

2. Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, istnieje również możliwość odbioru towaru przez Klienta z magazynu Firmy - ul. Koszarowa 12, 67-120 Kożuchów.

3. Koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Koszty dostawy wynoszą od 25 zł ( kształtki, preparaty ) do 1500 zł ( oczyszczalnie ścieków, duże zbiorniki ). W przypadku przesyłek wielkogabarytowych (oczyszczalnie, zbiorniki) rozładunek leży po stronie zamawiającego - firmy spedycyjne nie mają obowiązku realizować rozładunku towaru.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku braku towaru w magazynie. Kupujący jest informowany o tym fakcie. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do podziału zamówienia na odrębne przesyłki.

5. W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem kuriera, odbierający przesyłkę w obecności kuriera, jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na te okoliczności w późniejszym czasie.

6. W przypadku uszkodzenia przesyłki wszelkie roszczenia przeciwko firmie kurierskiej muszą zostać zgłoszone na piśmie w możliwie jak najkrótszym terminie, jednakże nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania przesyłki (USTAWA z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozdział 9, Art. 74.3). W tym celu należy wezwać kuriera aby spisał protokół szkody i przesłać go do nas w oryginale. Po upływie tego terminu klient traci prawa do zwrotu uszkodzonego towaru. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki, które na życzenie klienta zostały nadane inną firmą kurierską niż ta, z którą posiadamy umowę .