1. Dostawę towarów realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Termin realizacji zamówienia oraz koszt wysyłki określony jest przy każdym produkcie. Na termin realizacji zamówienia składa się czas na przygotowanie / kompletację zamówienia przez Sprzedającego oraz czas dostawy towaru przez Przewoźnika. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
2. Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, istnieje również możliwość odbioru towaru przez Klienta z magazynu Firmy - ul. Koszarowa 12, 67-120 Kożuchów.
3. Koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Koszty dostawy wynoszą od 25 zł ( kształtki, preparaty ) do 1500 zł ( oczyszczalnie ścieków, duże zbiorniki ). W przypadku przesyłek wielkogabarytowych (oczyszczalnie, zbiorniki) rozładunek leży po stronie zamawiającego - firmy spedycyjne nie mają obowiązku realizować rozładunku towaru.
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku braku towaru w magazynie. Kupujący jest informowany o tym fakcie. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do podziału zamówienia na odrębne przesyłki.
5. W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem kuriera, odbierający przesyłkę w obecności kuriera, jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na te okoliczności w późniejszym czasie.
6. W przypadku uszkodzenia przesyłki wszelkie roszczenia przeciwko firmie kurierskiej muszą zostać zgłoszone na piśmie w możliwie jak najkrótszym terminie, jednakże nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania przesyłki (USTAWA z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozdział 9, Art. 74.3). W tym celu należy wezwać kuriera aby spisał protokół szkody i przesłać go do nas w oryginale. Po upływie tego terminu klient traci prawa do zwrotu uszkodzonego towaru. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki, które na życzenie klienta zostały nadane inną firmą kurierską niż ta, z którą posiadamy umowę .